1. Brains & firepower
Om het maximale uit een samenwerking en shoots te halen is strategisch denkwerk nodig en executie power nodig om het uit te voeren. Zo komen ideeën tot leven. Die twee gaan dus hand in hand. Ying & Yang.
2. Spreken is zilver, zwijgen goud
Om de verhalen van een merk naar beeld te vertalen is het belangrijk dat we onze oren te luisteren leggen en onderzoek doen. We nemen de tijd om een merk te leren kennen en investeren dus al vroeg in de relatie.
Nodig ons dan ook vooral eens uit om te komen luisteren. Een andere keer doen wij het woord.
3. Impact = lef tonen
Echt impact maken vraagt om lef. Dat ene shot, die ene grap of shock. Neem dat risico. Wij doen dat ook.
4. Bingeworthy is hard werken
Wij maken merken bingeworthy. Dat wil zeggen dat we met krachtige, terugkerende formats, de aandacht van de doelgroep vasthouden. Met de juiste content wordt een merk gebinged. Rome is niet in 1 dag gebouwd, een bingeworthy merk is dat ook niet. Wij gaan gezamenlijk een commitment aan om het merk met film zichtbaar te maken.
5. Samen = leuker
Brandflix werkt niet voor, maar mèt opdrachtgevers samen. Tijdens de pre-productie, productie en post-productie is het van belang dat we veel contact hebben. Zo halen we het maximale uit de samenwerking.
6. Lol en kwaliteit gaan prima samen
Ons team heeft een bewuste keuze gemaakt voor een beroep in de filmwereld. Dit is een veeleisende branche. We weten dat we kwaliteit moeten leveren, laat dat maar aan ons over. Dat betekent niet dat we geen plezier mogen maken op de set. Dat maakt de sfeer stukken beter en de acteurs losser. Win -win.
7. Verlang meer van agencies
Een goed idee en één mooie commercial is zelden voldoende. Welke assets heb je nodig om de campagne gedurende een langere periode te laden en de doelgroep te blijven prikkelen? Wij denken mee, in multi-channel, multi-market en multi-device.